Från Zickermans värld

onsdag, augusti 08, 2007

So, I finally got to move my links from the old blog to this one, which I hope I am going to stick to. It´s nearly time to go pick up Valdar from daycare. Just wanted to write a line or two, wish for some crafty inspiration - which seems to have left me these past couple of days - and show you a freshly made Mosaic using this site. The picutures are not taken by me, but by talented people over at flickr. I just collected them!


mosaic1


1. raitasukat5, 2. asymmetrical cardigan - front, 3. 1, 4. claudine_ong_photo2.jpg, 5. IMG_3467.jpg, 6. whee small.jpg, 7. replica sweater, 8. replicadoublemint, 9. Fiber Club, 10. Hand-Dyed Sock Yarn, 11. satoko and anna's daughter, 12. Neopolitan Squirrel Mittens, 13. The Thrum Side14. Not available15. Not available16. Not available

Have a nice day. Tonight it is S n B over at Marias Garn. Come and join us!

6 kommentarer:

  1. Hej! Synd att vi inte sågs igår! Men förhoppningsvis snart?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag kan nästa vecka! Vad sägs om Lasse i Parken? Jag slutar 16 om dagarna hela aug ut!

    SvaraRadera
  3. Va´ trevligt att se dig "tillbaka i selen"- Synd att du inte kom i söndags -jag saknade dig. (har du sett jag har blivit med blogg jag också...)

    SvaraRadera
  4. Hej! Tittar på dina bloggar emellanåt och upplever dem väldigt inspirerande....visst var du på aff ett tag och hade en waldorfkoppling?

    Hälsningar Essko

    http://heminnerlig.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Hej och tack för vänligt avtryck i min gästbok!!Brickan är fin, eller hur....jag har pluggat i Järna för en del år sedan, därför kom jag ihåg dig och tittade lite extra på din blogg. Kollar in några ggr i veckan, blir alltid så glad om jag ser ett inlägg jag inte sett förut;)

    SvaraRadera
  6. Anonym8:31 em

    Thanks for writing this.

    SvaraRadera