Från Zickermans värld

söndag, juli 25, 2010

Fortfarande på grönbete

I morgon åker vi vidare till Blidö för två veckor. Jag försöker lära mig hur jag skall blogga från iphonen och publicera bilder, återkommer när jag förstår det. Men nu bara njuter jag av att umgås med Valdar, spela kort, sticka, brodera, baka, träffa vänner, göra utflykter, skriva brev, planera framtiden, fundera, bada och andas.


 Valdar ombord på Smulan under segling med Johanna

Utanför smedjan och glashyttan på Fjäderholmarna.




Kvällspromenad i den Japanska trädgården på Hasseludden Yasuragi (dit åker jag hjärtans gärna igen!)


Lavendelpås-verkstad i Näshulta - det doftade och de doftar underbart.
Som komprimerad sommar!



Ett av Valdars alster. Han är minst sagt förjust i Tooticki.


Vi har en härlig sommar, låt den aldrig ta slut - eller åtminstone inte ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar