Från Zickermans värld

tisdag, december 02, 2014

Nordiska museets julblogg

I dag har jag den stora äran att gästblogga i Nordiska Museets Julblogg. Det är ett av projekten ur min bok som är med - en Adventskalender! Har du inte hunnit göra en kalender så gör en nu i dag, den går faktiskt himla fort att göra.

Många av de vackra pappersarken som jag använt till projekten i boken och till det här projektet kommer från Djura Bok & Pappersverkstad. Besök deras webbutik nu genast - där finns allt en pappersslöjdande person kan önska sig.

Och gör en adventskalender såklart, om du inte redan har en.




Ha en fortsatt fin vecka! Jag skall framförallt bli frisk från den här snart månadslånga förkylningen. Så säger vi va? Lite sol och inga förkylningar, lugn och ro och tid att njuta av den här sista månaden på 2014. Vilket år. Extra allt får jag nog säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar